Als content creative/contentstrateeg adviseer ik bedrijven hoe ze het beste content in kunnen zetten voor hun concept, campagne en of merk. Wat is het doel, de strategie en komt de boodschap beter over in beeld of in tekst?  
Samen stellen we een briefing en debriefing op om het einddoel voor ogen te houden. Vervolgens begint de research, het vaststellen van de look & feel en de tone of voice, wordt het script gemaakt en is het zoeken naar de juiste ervaringsdeskundigen die hun eigen persoonlijke ervaringen/ opvattingen willen vertellen. Zo blijven verhalen persoonlijk en inhoudelijk interessant voor de doelgroep.

SPECIALITEITEN

Concepting, storytelling, contentstrategie, redactie, videoproductie en -creatie, interviewen en human interest.

CLIENTS

TNI, Fello, Second Degree, Microsoft, Centraal Beheer, Schiphol Media, Rabobank, Sanoma, Libelle, a friend of mine, DELA, Johnny Wonder, Scholen op de Kaart, NS, NS International, Pleegzorg Nederland, Whocares.me, TotalSpiel, Wayne Parker Kent, Bedrock.nl, 24Kitchen, The New School, Lilly Zeligman Art Gallery, BNNVARA, Born05, De Wereld Draait Door Magazine.

PRIJZEN EN NOMINATIES

Bronzen Esprix  Award ‘Not-for-profit‘ 2016 - Campagne Pleegzorg Nederland: Supergewone mensen gezocht
Bronzen Esprix Award ‘Financial’ 2016 - Campagne DELA:  Wat je meegeeft, is wat je straks achterlaat
Dutch Interactive Professional Award ‘Brand’ 2016 - Campagne DELA:  Wat je meegeeft, is wat je straks achterlaat
De Beste Social Media Award ‘Creatief’ 2014 - BNN’s De Social Club
Online Engagement Award 2013 - De Wereld Draait Door Magazine
Grand Prix Customer Nominatie ‘Launch of the Year’ 2013 - De Wereld Draait Door Magazine
Anna Lindh Euro-Med Award 2010 - Just Another Nationality
United Nations Award 2009 - Just Another Nationality

SAMENWERKINGEN

Voor grote (redactionele) producties werk ik samen producer Nadia Scherpenhuijzen en of contentmaker en eindredacteur Tanja Terstappen. Als redactieteam zijn we samen in staat om een geheel platform op te zetten of de invulling daarvan. Dit deden we eerder voor DELA's campagne Wat je meegeeft, is wat je straks achterlaat en de campagne Supergewone mensen gezocht van Pleegzorg Nederland.