Als het gaat om contentproductie ben ik een echte allrounder: ik bedenk en maak verhalen in beeld, video en tekst die passen bij een merk of titel. Ik produceer zelf, maar werk net zo lief in een gedreven team. Door mijn werkervaring en het opstellen van de juiste contentstrategie weet ik altijd de balans te vinden tussen de boodschap en een inspirerend (persoonlijk) verhaal.

SPECIALITEITEN

Concepting, storytelling, contentstrategie, redactie, branded content, social-, videoproductie en interviewen.

Opdrachtgevers

  • Happinez (WPG) - Social video
  • BrightVibes - Social video
  • Second Degree - Branded content (tekst en regie) voor o.a.: Schiphol en Microsoft
  • Erasmus Universiteit - Videoproducties
  • Johnny Wonder - Videoproducties voor o.a.: Gehandicaptenzorg Nederland, Ons Energienet, Scholen op de Kaart, NS, NSInternational & Pleegzorg Nederland
  • Transnational Institute - Videoproducties
  • Fello - Videoproductie
  • A friend of mine - DELA & Rabobank
  • Sanoma - Libelle & Cook Love Share
  • BNNVARA - Tekst en videoproducties: De Wereld Draait Door, De Social Club & BNN
  • Whocares.me - Videoproducties
  • Wayne Parker Kent - Bedrock.nl
  • 24Kitchen - Regie
  • Born05 - Bol.com
  • TotalSpiel - Coop Tafelgids
  • The New School
  • Lilly Zeligman Art Gallery